Bestelling plaatsen

Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de blauwe knop ‘In winkelmand’. Uw keuze belandt hierdoor automatisch in uw winkelmandje. Vervolgens kunt u verder winkelen of uw winkelmandje bekijken. In uw winkelmand kunt u het aantal apparaten wijzigen of verwijderen. Nadat u in het overzicht op ‘Bestelling afronden’ heeft geklikt komt u in de ‘checkout’ terecht. Deze bestaat uit 1 pagina met 4 simpele stappen. Als u al klant bent bij Electro-sat, kunt u via de knop linksboven inloggen en deze stappen allemaal lekker overslaan.

Besteld u vaker in een webshop? Dan zullen deze stappen u bekend voorkomen. Doet u dit niet vaak? Volg dan de stappen hieronder om uw bestelling op de juiste wijze te plaatsen.

1. Factuur adres

Hier vult u het adres in waar u uw product(en) en factuur wilt laten leveren. Dit kan uw huisadres zijn maar ook gewoon op kantoor of bij een bekende. Via uw postcode en huisnummer kunnen wij automatisch uw straatnaam en Woonplaats vinden. Onderaan vindt u een vinkje als u uw producten op een ander adres wilt laten leveren dan uw factuur. Deze staat standaard aangevinkt op hetzelfde adres.

2. Verzending

De stap ‘Verzending’ is een hele makkelijke. Kiest u voor bezorging, of komt u uw bestelling ophalen in één van onze winkels? Naast PostNL heeft u ook de keuze om te laten bezorgen via GLS. Dit wordt aangeraden als u een groot product zoals een schotel wilt laten bezorgen.

3. Betaling

Betalen moet ook gebeuren. Gelukkig heeft u bij ons een ruime keuze aan betaalmethodes. Bij stap 3 maakt u uw keuze en selecteert u de methode waarmee u wilt afrekenen.

4. Controle

Bij stap 4 krijgt u eerst nog een overzicht te zien zodat u kunt controleren of uw bestelling naar wens is ingevoerd. U kunt eventueel nog wijzigingen doorvoeren door terug te gaan naar de voorgaande pagina’s. Wanneer u op ‘Bestelling afronden’ klikt wordt uw bestelling verwerkt. Aan de hand van uw betalingsmethode kan het zo zijn dat u nu naar de site van uw bank of creditcard wordt gestuurd om uw betaling af te ronden.

 

Bestelling wijzigen (of annuleren)

Voordat u besteld kunt u uw bestelling wijzigen in uw winkelmandje. Het kan ook gebeuren dat u uw bestelling net afgerond hebt en toch iets vergeten bent. Of u komt erachter dat u het product toch niet wilt of nodig hebt. Geen probleem. Neem direcht telefonisch contact met ons op via 036 20 23 023. Als het product nog niet onderweg is kunnen wij deze gemakkelijk wijzigen of annuleren.

Is uw bestelling al onderweg naar uw huis? Wacht dan even af tot deze geleverd wordt en weiger het actief aan de deur. Geef aan de postbode aan dat u het pakketje niet wilt hebben. Nadat wij het product retour hebben ontvangen, zullen we contact met u opnemen om tot een juiste oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren mag u altijd oen en is geheel kosteloos. Heeft u de bestelling al geaccepteerd? Dan zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening.

 

Bezorging van schotels

Wilt u een schotel bestellen zo snel mogelijk laten bezorgen? Dan raden wij aan om altijd voor GLS te kiezen. Dit is goedkoper en sneller. Kiest u voor een andere bezorgoptie? Dan kunnen wij u niet verzekeren dat uw producten binnen 5 werkdagen wordt geleverd. Natuurlijk kunt u uw schotel ook gewoon ophalen in 1 van onze winkels. Heeft u vragen over het bezorgen van schotels? Neem dan gerust contact met ons op.

 

Verzendkosten en levertijd

Wij streven ernaar om uw bestelling altijd binnen 2 werkdagen, mist op vooraard, vooruitbetaling (van de volledige bestelling, inclusief verzendkosten), af te leveren binnen Nederland. Bestellingen naar België of Duitsland kunnen alleen vooruit worden betaald en worden gestuurd als het volledige bedrag inclusief verzendkosten binnen is op onze rekening. Het termijn van 2 werkdagen geldt vanaf het moment van ontvangst van uw (vooruit)betaling.

Houd er rekening mee dat overboeking van giro naar bank gemiddeld 3 werkdagen kan duren. Na ontvangst kan het nog 2 werkdagen duren voordat uw pakket geleverd is.

De kosten voor verzenden en retour verzenden zijn voor uw rekening. Deze kosten staan duidelijk aangegeven in onze bestelprocedure. De verzendkosten zijn €.6,50 bij vooruitbetaling per bestelling. Bij bestellingen boven de €50 euro in Nederland zijn de verzendkosten geheel gratis. Een rembours verzending kost €15,50 en verzending naar het buitenland is €15,50.

Wij zetten de kosten voor de duidelijkheid nog even op een rijtje:

  • Nederland: €.6,50
  • Buitenland: €15,50
  • Rembours: €15,50

Voor al onze producten geld: Prijs-, model- en uitvoeringswijzigingen en typefouten zijn voorbehouden.