Retourneren

Wij zullen altijd ons best doen om u zoveel mogelijk informatie te geven over een product en ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Nu kan het natuurlijk gebeuren dat u niet tevreden bent over een product of dat deze niet werkt naar behoren. Gelukkig heeft u als online klant altijd een herroepingsrecht van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is.

Tijdens deze 14 dagen vragen wij u om zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Gelieve het product uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Als u toch niet tevreden bent en gebruik wil maken van deze herroepingsrecht, graag het product inclusief alle toebehoren in ( zover dit mogelijk is) originele staat en verpakking retourneren aan Electro-sat.

Consumenten hebben dus recht op een bedenktermijn van 14 dagen na levering van het product.

Sommige producten zijn helaas uitzonderingen op deze regel. Hopelijk heeft u er begrip voor dat u deze producten niet terug kunt sturen:

  • - Aankopen die speciaal op bestelling zijn gemaakt (inbouwen en voorzien van software)
  • - Alle modules en smart-kaarten.
  • - Producten die gemonteerd zijn.
 

Retourprocedure

We hebben onze retourprocedure zo simpel mogelijk gehouden. Als u uw product terug wilt sturen kunt u simpelweg onze online retourformulier invullen en uw product opsturen. Wij regelen de rest.

  • 1. Zorg dat u uw factuur en retourformulier bijvoegt bij de zending.
  • 2. Zorg dat u een gedegen klachtomschrijving bijvoegt.
  • 3. Zorg dat het product compleet wordt ingeleverd.
  • 4. Zorg voor een gedegen verpakking.
  • 5. Zorg voor vermelding van e-mail en of telefoonnummer waarop u te bereiken bent en eventueel rekeningnummer i.v.m.
  • terugstorten.
  • 6. Zorg dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt.

De kosten voor het terugsturen zijn voor uw rekening. Wanneer u een artikel omruilt voor iets anders, sturen wij het ruilartikel voor de verzendkosten naar u toe. Wij zullen het terug te betalen bedrag zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 7 dagen na terugzending, terugstorten.

 

Reparatie

Als u problemen heeft met uw product en deze graag wilt laten repareren door ons, vragen wij u om dezelfde retourprocedure te volgen als hierboven. Daarbij graag in het formulier aangeven dat het gaat om een reparatie en zoveel mogelijk informatie geven over het probleem. U kunt eventueel ook foto’s sturen naar td@electro-sat.nl met vermelding van uw gegevens. Bekijk altijd eerst onze garantievoorwaarden voordat u een retour of reparatie aanvraagt.

 

Klachten

Ondanks het feit dat wij er alles aan doen om aan al je wensen te voldoen, kan het voorkomen dat je toch nog een klacht hebt over onze dienstverlening. Je kunt een klacht via e-mail of per post aan onze afdeling klantenservice doorgeven. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Stuur je klacht naar:

Onze postadres: Vlaardingenstraat 49, 1324LB Almere of naar onze mail info@electro-sat.nl. Wij zullen uw klachten binnen 14 werkdagen na ontvangst verwerken.