Retouren & Klachten


Niet tevreden met uw product?
 

Bij Electro-sat.nl heb je als klant voor al je bestellingen herroepingsrecht van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is.

Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. De koper zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of de consument het product wenst te behouden.
Indien je als koper van je herroepingsrecht gebruik maakt, zal deze het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de Electro-sat retourneren.

Consumenten hebben dus recht op een afkoelingsperiode van 14 dagen na levering van het product.

*De afkoelingsperiode geldt ook niet in de volgende gevallen:
- Aankopen die speciaal op bestelling zijn gemaakt ( inbouwen en voorzien van software)
- Alle modules en smartkaarten.

- Producten die gemonteerd zijn.

Wil je ons Herroepingsformulier downloaden klik dan op onderstaande link.

Vul het retour formulier in via deze  link  

 

Retourprocedure

1. Zorg dat u uw factuur en retourformulier bijvoegt bij de zending
2. Zorg dat u een gedegen klacht omschrijving bijvoegt
3. Zorg dat het product compleet wordt ingeleverd 
4. Zorg voor een gedegen omverpakking
5. Zorg voor vermelding van e-mail en of telefoonnummer waarop u te bereiken bent
6. Zorg dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt 
 
 
 
De kosten voor het terugsturen zijn voor uw rekening.
Wanneer u een artikel omruilt voor iets anders,sturen wij het ruilartikel voor de verzendkosten naar u toe.
Wij zullen het terug te betalen bedrag zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 7 dagen na terugzending, terugstorten.

 

 

 
Product beschadigd of Reparatie van een product ?
 
Verstuur eerst een foto naar td@electro-sat.nl met je toelichting en bestelgegevens.
Vul het retour formulier in via deze  link  of kijk bij uw account dashboard.  
 
✓ Vul het retourfomulier volledig in.
✓ Pakket gefrankeerd versturen naar: Electro-sat, Afdeling Reparatie, Vlaardingenstraat 49 1324LB, Almere
✓ Bekijk onze algemene voorwaarden betreffende garantie.
 
Klachten ?
 
Ondanks het feit dat wij er alles aan doen om aan al je wensen te voldoen, kan het voorkomen dat je toch nog een klacht hebt over onze dienstverlening. Je kunt een klacht via e-mail of per post aan onze afdeling klantenservice doorgeven. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Stuur je klacht naar:
 
Onze postadres:
Vlaardingenstraat 49 
1324LB Almere
 
of naar
 
Onze e-mail: 
info@electro-sat.nl
 
Wij zullen uw klacht binnen 14 werkdagen na ontvangst verwerken.