Onze (tijdelijke) retourprocedure

Vanwege een nieuw systeem kan onze retourprocedure tijdelijk afwijken van onze normale procedure. We vragen u vriendelijk om onderstaande informatie zelf te mailen naar info@electro-sat.nl. Bedankt voor uw begrip.

Let op:
Modules, kaarten en software worden niet teruggenomen. 
Producten die naar wens zijn gemaakt van de klant kunnen niet teruggenomen worden.


1. Stuur een mail naar info@electro-sat.nl met de volgende informatie:

Naam:
E-mail adres:
Telefoonnummer:
Artikelnaam:
Serienummer:
Factuurnummer:
Omschrijving van uw probleem:

Wat is uw retourcode?

* Code A (Kapot bij ontvangst)
* Code B (Reparatie binnen garantie)
* Code C (Reparatie buiten garantie)
* Code D (Wettelijke bedenktijd)



Geef aub antwoord op de volgende vragen:

* Ik heb nieuwe software proberen te installeren.
Ja/Nee

* Ik heb een nieuwe harde schijf proberen te installeren.
Ja/Nee

* Ik heb de ontvanger geopend (het apparaat, niet de verpakking).
Ja/Nee

* Ik heb alle kabels gecontroleerd.
Ja/Nee



Bij het aanvragen van een retour gaat u automatisch akkoord met onderstaande voorwaarden:


Retourprocedure
Is uw product beschadigd, wilt u uw product laten repareren of bent u ontevreden met uw aankoop?
Vul het RMA formulier in op deze pagina en volg de stappen hieronder.
1. Bekijk onze algemene voorwaarden betreffende garantie.


2. Vul het retourfomulier volledig en naar waarheid in en mail deze naar info@electro-sat.nl.


3. Pakket gefrankeerd versturen naar: Electro-sat, Afdeling Reparatie, Vlaardingenstraat 49 1324LB, Almere


 
Algemene voorwaarden

1. Niet volledig en/of onduidelijk ingevulde formulieren kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. 


2. Zelfgemaakte RMA formulieren worden niet in behandeling genomen. 


3. U dient het serienummer op te geven van het artikel en niet van de doos. 

4. Ontvangen producten die niet aangevraagd zijn/of anders blijken dan aangevraagd worden niet in behandeling genomen.

 5. Sluit het RMA bevestingsformulier bij in de doos.

 6. Goederen dienen onbeschadigd te zijn. 


7. Schade, ontstaan door onvoldoende verpakking tijdens transport kan de garantie doen vervallen. 


8. Bij wettelijke bedenktijd vermindering van waarden, indien het product in gebruik is genomen. 


9. RMA's zijn na toekenning

10 werkdagen geldig (stuur ze direct op). 

11. DOA ruilen is alleen mogelijk en van toepassing als het product 100% in nieuwstaat is. 


12. Bij RMA`s buiten de garantie of zonder Factuur word er minimaal € 25.00 onderzoekskosten aan de klant doorberekend. 


     12a. Na de onderzoekskosten krijgt u een prijsopgaaf. Reparaties onder de € 30.00 worden standaard direct gemaakt zonder overleg. 


13. Indien er nog een factuur aanwezig is dient u deze samen met dit RMA formulier mee te sturen. 


14. Alle producten die bij de RMA horen mee terug sturen, ***doos, afstandsbediening, Adapter, kabels enz.*** 

15. Niet ondertekende RMA`s worden niet in behandeling genomen. 


16. Bij het herroepen van de bestelling worden de verzendkosten niet vergoed.