Klantencentrum

Waar kunnen wij u mee helpen?
  • 036 20 23 023
  • info@electro-sat.nl

Veelgestelde vragen

    Zijn de IPTV ontvangers inclusief zenders?

    Nee, wij verkopen enkel de IPTV ontvangers. De zenders dient u zelf te laten programmeren door derde. Wij verkopen geen abonnementen voor IPTV behalve de abonnementen voor Redline producten.

    Kan ik mijn product terugsturen?

    U kunt uw product binnen 14 dagen terugsturen zonder reden. Maar ook voor reparatie of om uw product om te ruilen als u niet tevreden bent. Lees hier meer over retourneren of vul direct onze retourformulier in via de knop hieronder.

    Hebben jullie ook een winkel?

    Ja, u kunt bij ons terecht op 3 verschillende locaties.

    • Vlaardingenstraat 49A (Almere)
    • Burgemeester de Vlugtlaan 158 (Amsterdam)
    • Av de la Reine 132 (Brussel)

    het zou fijn zijn als er van te voren wordt gebeld, of het product op voorraad is. U kunt bij ons contant en per pin betalen.

    Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvange?

    Hoogstwaarschijnlijk is de bevestigingsmail als 'spam' aangezien en staat de bevestigingsmail in je 'spambox' of bij 'ongewenste email'. Dit kan gebeuren als spamfilters van je provider zodanig staan ingesteld dat de bevestigingsmail als 'spam' wordt beschouwd. Of als je gebruik maakt van 'hotmail', 'yahoo', 'gmail' of andere soortgelijke (gratis) providers is de kans groot dat de bevestigingsmail als 'spam' wordt aangezien. Ook kan het zijn dat u een typefout heeft gemaakt tijdens het bestellen. Neem dan voor de zekerheid contact met ons op.

    Wat kan ik doen als ik geen bevestigingsmail heb??

    Bent u er zeker van dat u al uw gegevens juist heeft ingevuld tijdens het bestellen? Heeft u desondanks toch geen bevestigingsmail ontvangen, stuur dan een mailtje naar info@electro-sat.nl met als onderwerp ‘Bevestigingsmail niet ontvangen‘. Vermeld uW gegevens en bestelde producten dan zullen wij dit controleren, en indien mogelijk de bevestiging opnieuw e-mailen.

    Verzenden jullie ook naar het buitenland?

    Ja, wij verzenden binnen Europa. Het standaard tarief is €15.50, De tarieven kunnen verschillen en kunt de actuele prijzen terug vinden tijdens het bestellen. Let op! Dat grote objecten niet worden geaccepteerd in sommige landen, en deze dus retour bij ons komen.

    Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Als u uw bestelling wilt wijzigen, is dit mogelijk tot uw pakket verzonden is. Het is raadzaam om hiervoor zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice, ook kunt u een mail sturen. Wij behandelen onze emails direct, en zorgen dat de wijzigingen door worden gevoerd.

    Kan ik mijn bestelling volgen?

    De Track and Trace service van PostNL, zorgt ervoor dat jij je bestelling eenvoudig kan volgen. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een code, deze code voer je in op de Track and Trace pagina van PostNL. Vervolgens zie je de actuele status van je verzonden pakket.

    Zijn de ontvangers voorgeïnstalleerd?

    De ontvanger is standaard niet geprogrammeerd en komt met een standaard software geleverd. Deze software is niet geschikt in combinatie met de smartcard van bijvoorbeeld CanalDigitaal of Tv-Vlaanderen. Wij raden u aan om daarom bij het bestellen van de ontvanger ervoor te kiezen om het voor te laten programmeren. Dit kunt u selecteren voor dat u het product in de winkelmand plaatst.

    Ik heb wat terug gestuurd, maar nog geen bericht gekregen?

    U kunt een mail sturen met de track and trace code van de zending die u heeft opgestuurd naar info@electro-sat.nl Wij kunnen dan controleren of deze bij ons is binnengekomen en wat de status is.

Klantenservice

Sociaal contact

Neem contact op via Social-Media